Частi питання
1) Чи можливо підключення до кабельного телебачення в нашому будинку?
– Так, якщо: у Вашому будинку є мережа ТРК «Тодор» Щоб з’ясувати деталі, Вам потрібно зателефонувати в абонентський відділ за телефоном (04343) 6-95-95.
2) У моїй квартирі вже є кабельна розводка. Чи можна використовувати її при підключенні?
– Так, якщо розводка зроблена відповідним кабелем марки RG-6 і не має пошкоджень.
3) У мене є кабель і роз’єми. Чи можуть інженери ТРК «Тодор» використовувати їх при підключенні до кабельного телебачення?
– Так, якщо кабель RG-6, та роз’єми відповідають технічним вимогам.
4) Чи можна самостійно підключити другий, третій телевізор?
– Для підключення другого телевізора слід викликати фахівця компанії. Ця процедура оплачується згідно з діючими тарифами. Хочемо зазначити, що кількість підключених телевізорів не впливає на розмір абонплати.
5) Телевізор став погано показувати. Ви зможете його полагодити?
– Якщо Ви є абонентом ТРК «Тодор», то до Вас виїде фахівець, перевірить кабельну мережу і при необхідності виконає необхідні налаштування для телевізора. У випадку несправності телевізора, Вам необхідно звернутися в телеательє.
6) Чи можна викликати інженера для налаштування каналів на телевізорі?
– Так, можна. При підключенні налаштування каналів входять у вартість підключення. При повторній необхідності настройки, ця послуга оплачується згідно з прейскурантом.
7) Я їду у тривале відрядження. Чи можу я тимчасово відмовитися від послуг кабельного телебачення?
– Для цього необхідно підійти в наш офіс з договором і паспортом, і написати заяву на відключення від кабельної мережі, у цьому випадку абонплата не нараховується.
8) Якщо в одній квартирі встановити два телевізори, чи буде абонплата в два рази більше?
– Кількість підключених телевізорів не впливає на розмір абонплати.
9) Які терміни і обсяги оплати?
– Договором передбачена 100% передоплата за використання кабельного телебачення. Передоплата за наступний місяць вноситься до кінця поточного місяця.
10) Чи буде перераховуватися абонентна плата тим, хто заплатив на кілька місяців вперед?
– Ні, для тих абонентів, хто зробив передоплату за послуги КТБ, перерахунку абонплати не буде.
11) Як підключити інтернет від ТРК «Тодор» ?
– Щоб підключити інтернет Ви можете: заповнити заявка на нашому сайті, або звернутися до нашого офісу за адресою, м. Ладижин, вул. Будівельників, 17, або звернутися за номерами телефонів 6-95-95 або 6-94-57. Після чого у зручний для Вас день, майстер виконає необхідну роботу, та підключить ваш пристрій до нашої мережі: приєднає кабель до найближчого телекомунікаційного вузла в межах будівлі. Зареєструє Вас у системі, після чого, ви отримаєте доступ до мережі Інтернет. А також спеціаліст проведе інструктаж, щодо роботи, в мережі.
12) Як можна змінити тарифний план?
– Для зміни тарифного плану Вам необхідно укласти Додаткову угоду в нашому офісі. Зміна тарифного плану проводиться тільки за наявності грошових коштів на Вашому особовому рахунку в розмірі не менше підписки на замовлений тарифний план.
13) У яких випадках компанія може призупинити доступ до отримання послуги?
– Основною причиною припинення одержання послуги є відсутність коштів на рахунку абонента.
14) Як вирахувати швидкість підключення?
– Швидкість підключення вимірюється в бітах за секунду. Для перерахунку швидкості в байти потрібно поточний показник розділити на 8 (1байт = 8біт). 1 Мегабіт = 1024 кілобіт. Тому: Швидкість 1 Мегабіт / сек відповідає швидкості 128 Кілобайт / сек. (1024 / 8 = 128).
15) Що таке трафік?
– Трафік – це обсяг інформації, отриманий на Ваш комп’ютер і відправлений з Вашого комп’ютера в Мережу. Кожного разу, коли Ви переглядаєте www-сторінки, завантажуєте файл, переглядаєте фотографії або прослуховуєте кліп з Інтернету – до Вас на комп’ютер надходить якийсь обсяг інформації, званий трафіком і вимірюваний в байтах (кілобайтах, мегабайтах).
16) Чи можу я організувати підрахунок трафіку на моєму комп’ютері?
– У цьому немає необхідності. Переглянути статистику за своїм трафіку Ви можете на нашому сервері. Для цього в адресному рядку браузера необхідно набрати //todor.ua і ввести свій логін і пароль. Після чого ви потрапите на сторінку статистики спожитого Вами трафіку.
17) Що у мене повинно бути для того, щоб почати працювати з Інтернетом?
– У Вас повинен бути комп’ютер з мережевою картою або роутер (маршрутизатор)?
18) Як відбувається тарифікація використання мережі Інтернет?
– У нашій мережі не використовується тарифікація за кількість переданої та прийнятої інформації, Ви сплачуєте лише абонентську плату згідно вашого тарифного плану.
19) Що робити, якщо у мене виникли технічні проблеми?
– Перевірте правильність і надійність з’єднання кабелю з мережевою картою вашого комп`ютера.
– Перевірте, чи не вимкнено необхідне мережне підключення (Панель управління / Мережа / Мережеві підключення).
– Зателефонуйте до служби технічної підтримки Інтернет 6-94-57 і ми спробуємо Вам допомогти.
20) Чому не відкривається або повільно відкривається сайт або сторінка?
– Якщо інші сторінки та адреси відкриваються нормально, а тільки цей один або дві адреси не відкриваються або відкриваються повільно – можливо віддалений сервер перевантажений. Спробуйте зайти на нього пізніше. Перевірте налаштування брандмауера і браузера.
21) При доступі до Інтернету часто вискакують вікна з рекламою чи порнографією (проявляється або один із симптомів, або все відразу, бувають також і інші “дива”).
– Ймовірно, ваш комп’ютер підчепив так звану Ad-Ware програму, з чим і пов’язані ці ефекти. Лікувати його можуть деякі антивіруси, наприклад: Cure-IT – від лабораторії Данилова, Засіб видалення зловмисних програм Microsoft Windows для XP від Microsoft, Ad-aware SE від LavaSoft.
Поставити запитання
[si-contact-form form=’1′]