Частi питання | todor.ua
Пн.-Пт. 900- 1730;
(04343) 6-95-95; 6-94-57; (098)-48-19-731;

Частi питання

Contact Form Shortcode Error: Form 1 does not exist

1) Чи можливо підключення до кабельного телебачення в нашому будинку?

– Так, якщо: у Вашому будинку є мережа ТРК «Тодор» Щоб з’ясувати деталі, Вам потрібно зателефонувати в абонентський відділ за телефоном (04343) 6-28-47.

 

2) У моїй квартирі вже є кабельна розводка. Чи можна використовувати її при підключенні?

– Так, якщо розводка зроблена відповідним кабелем марки RG-6 і не має пошкоджень.

 

3) У мене є кабель і роз’єми. Чи можуть інженери ТРК «Тодор» використовувати їх при підключенні до кабельного телебачення?

– Так, якщо кабель RG-6, та роз’єми відповідають технічним вимогам.

 

4) Чи можна самостійно підключити другий, третій телевізор?

– Для підключення другого телевізора слід викликати фахівця компанії. Ця процедура оплачується згідно з діючими тарифами. Хочемо зазначити, що кількість підключених телевізорів не впливає на розмір абонплати.

 

5) Телевізор став погано показувати. Ви зможете його полагодити?

– Якщо Ви є абонентом ТРК «Тодор», то до Вас виїде фахівець, перевірить кабельну мережу і при необхідності виконає необхідні налаштування для телевізора. У випадку несправності телевізора, Вам необхідно звернутися в телеательє.

 

6) Чи можна викликати інженера для налаштування каналів на телевізорі?

– Так, можна. При підключенні настройка каналів входять у вартість підключення. При повторній необхідності настройки, ця послуга оплачується згідно з прейскурантом.

 

7) Я їду у тривале відрядження. Чи можу я тимчасово відмовитися від послуг кабельного телебачення?

– Для цього необхідно підійти в наш офіс з договором і паспортом, і написати заяву на відключення від кабельної мережі, у цьому випадку абонплата не нараховується.

 

8) Якщо в одній квартирі встановити два телевізори, чи буде абонплата в два рази більше?

– Кількість підключених телевізорів не впливає на розмір абонплати.

 

9) Які терміни і обсяги оплати?

– Договором передбачена 100% передоплата за використання кабельного телебачення. Передоплата за наступний місяць вноситься до кінця поточного місяця.

 

10) Чи буде перераховуватися абонентна плата тим, хто заплатив на кілька місяців вперед?

– Ні, для тих абонентів, хто зробив передоплату за послуги КТБ, перерахунку абонплати не буде.

 

11) Як підключити інтернет від ТРК «Тодор» ?

– Щоб підключити інтернет Ви можете: заповнити заявка на нашому сайті, або звернутися до нашого офісу за адресою, м. Ладижин, вул. Будівельників, 17, або звернутися за номерами телефонів 6-28-47 або 6-94-57.  Після чого у зручний для Вас день, майстер виконає необхідну роботу, та підключить ваш пристрій до нашої мережі: приєднає кабель до найближчого телекомунікаційного вузла в межах будівлі. Зареєструє Вас у системі, після чого, ви отримаєте доступ до мережі Інтернет. А також спеціаліст проведе інструктаж, щодо роботи, в мережі.

 

12) Як можна змінити тарифний план?

– Для зміни тарифного плану Вам необхідно укласти Додаткову угоду в нашому офісі. Зміна тарифного плану проводиться тільки за наявності грошових коштів на Вашому особовому рахунку в розмірі не менше підписки на замовлений тарифний план.

 

13) У яких випадках компанія може призупинити доступ до отримання послуги?

– Основною причиною припинення одержання послуги є відсутність коштів на рахунку абонента.

 

14) Як вирахувати швидкість підключення?

– Швидкість підключення вимірюється в бітах за секунду. Для перерахунку швидкості в байти потрібно поточний показник розділити на 8 (1байт = 8біт). 1 Мегабіт = 1024 кілобіт. Тому: Швидкість 1 Мегабіт / сек відповідає швидкості 128 Кілобайт / сек. (1024 / 8 = 128).

 

15) Що таке трафік?

– Трафік – це обсяг інформації, отриманий на Ваш комп’ютер і відправлений з Вашого комп’ютера в Мережу. Кожного разу, коли Ви переглядаєте www-сторінки, завантажуєте файл, переглядаєте фотографії або прослуховуєте кліп з Інтернету – до Вас на комп’ютер надходить якийсь обсяг інформації, званий трафіком і вимірюваний в байтах (кілобайтах, мегабайтах).

 

16) Чи можу я організувати підрахунок трафіку на моєму комп’ютері?

– У цьому немає необхідності. Переглянути статистику за своїм трафіку Ви можете на нашому сервері. Для цього в адресному рядку браузера необхідно набрати https://10.0.0.1 і ввести свій логін і пароль. Після чого ви потрапите на сторінку статистики спожитого Вами трафіку.

 

17) Що у мене повинно бути для того, щоб почати працювати з Інтернетом?

– У Вас повинен бути комп’ютер з мережевою картою або роутер (маршрутизатор)?

 

18) Як відбувається тарифікація використання мережі Інтернет?

– У нашій мережі не використовується тарифікація за кількість переданої та прийнятої інформації, Ви сплачуєте лише абонентську плату згідно вашого тарифного плану.

 

19) Що робити, якщо у мене виникли технічні проблеми?

– Перевірте правильність і надійність з’єднання кабелю з мережевою картою вашого комп`ютера.

– Перевірте, чи не вимкнено необхідне мережне підключення (Панель управління / Мережа / Мережеві підключення).

– Зателефонуйте до служби технічної підтримки Інтернет 6-94-57 і ми спробуємо Вам допомогти.

 

20) Чому не відкривається або повільно відкривається сайт або сторінка?

– Якщо інші сторінки та адреси відкриваються нормально, а тільки цей один або дві адреси не відкриваються або відкриваються повільно – можливо віддалений сервер перевантажений. Спробуйте зайти на нього пізніше. Перевірте налаштування брандмауера і браузера.

 

21) При доступі до Інтернету часто вискакують вікна з рекламою чи порнографією (проявляється або один із симптомів, або все відразу, бувають також і інші “дива”).

– Ймовірно, ваш комп’ютер підчепив так звану Ad-Ware програму, з чим і пов’язані ці ефекти. Лікувати його можуть деякі антивіруси, наприклад:, Безкоштовні утиліти Лабораторії Касперського, Cure-IT – від лабораторії Данилова, Засіб видалення зловмисних програм Microsoft Windows для XP від Microsoft, Ad-aware SE від LavaSoft.

Поставити запитання