Умови підключення

Для того щоб підключитись до мережі ТРК “Тодор” необхідно виконати декілька простих кроків:

  1. Саме головне! Це прийняти рішення про підключення;
  2. Зателефонувати до нашого офісу за телефоном +38 (098) 481 97 31 або залишити заявку на нашому сайті в якій необхідно вказати контактний телефон, адресу надання послуги та бажаний час приїзду бригади (понеділок-п’ятниця з 8:30 до 17:30);
  3. Ознайомитись з публічною угодою за посиланням або завітавши у наш інформаційний центр за адресою м. Ладижин, вул. Будівельників, 17;
  4. Підписати замовлення на телекомунікаційну послугу (при собі обов’язково необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код);
  5. Обрати перелік послуг та тарифний план;
  6. Зробити авансовий внесок у розмірі двох розрахункових періодів обраного тарифного плану, який буде зарахований на особовий рахунок в особистому кабінеті;
  7. Очікувати на наших майстрів;

Ми зацікавлені в максимально оперативному обслуговуванні клієнтів, тому намагаємося проводити всі роботи протягом 72-х годин з моменту отримання заявки.

Підключення до мережі ТРК “Тодор” передбачає проведення наступних робіт:

Для багатоквартирних забудов:

Для приватного сектору:

УВАГА! Абонент зобов’язаний самостійно подбати про купівлю абонентського роутера, ТРК “Тодор” не займається продажем обладнання.

Додатково, за окрему оплату, ви можете замовити виконання інших робіт, які не входять у вартість стандартного підключення. Ознайомитися з ними можна в розділі «Прейскурант».

У разі відсутності оплати послуга буде автоматично припинена до моменту зарахування коштів на особистий рахунок абонента.

Для зручності користування, при відсутності коштів на особовому рахунку – в особистому кабінеті реалізована функція “Отримати кредит” яка дозволить користуватись послугою ще декілька днів.

У всіх тарифних пакетах доступна можливість, за письмовою заявою абонента, тимчасово (на 30 днів двічі на рік) призупинити надання послуг.